Kızlar 8+4 haftalık hamileyim. Bi kez doktor kontrolüne gittim orada doğum zamanı ne zamana geliyor diye sormayı unuttum kendim hafta olarak hesaplayınca şubatın sonuna denk geliyor ay olarak da martta olacak gibi. Benim gibi 8 haftalık hamişler siz doktorunuza sordunuz mu? (Sezeryan) ayrıca nasıl geçiyor hamileliğiniz bir sıkıntı yoktur umarım 🙏