Nz1 33 haftalık hamileyim. Göğüs uçlarımda sanki birazcık süt akmış da kurumuş gibi küçük parçacıklar oluyor. Sizlerde de var mı?
Baklavaseverim Nz1 Normal ama göğüs ucunuzla oynamayın sakın sıkmayın kontrol için vs rahim kasılmasına yol açar
Denizj Nz1 evet bende de var 1-1.5 aydır böyle sarı beyaz karışımı pıtırcıklar kolostrum onlar oynamamak gerekiyo zaten acıyo da
Selim_Alparslan Baklavaseverim Ben temizliyorum valla 🤷🏼♀️ özellikle duştayken yumusadiginda yumusak lifle hafif hafif ovuyorum çıkarıyorum çünkü cok kötü duruyor ya 🙄
Baklavaseverim Selim_Alparslan Yok aman ben hamileyken ebeler özellikle uyardı o dönem instagram da akan sütü saklayın diye bir zırvalık vardı hastaneler uyarıyordu öyle bir şey yok diye ne olur ne olmaz risk almayın ebeler kesinlikle uğraşmayın demişti kasılmayı tetikliyor dediler özellikle ileri haftalar da boş verin kötü dursun yumuşayınca parmağınızla itin isterseniz ama ovmayın kesinlikle sağlıkla kucağınıza alın 🥰
Selim_Alparslan Baklavaseverim Valla kuzum yapıyorum nerdeyse 20.haftadan beri oluyor bende ama hiç kasilma vs yaşamadım 🤷🏼♀️ cok tuhaf duruyor gerçekten bende dayanamıyorum zaten dusta aşırı yumusuyor sonrasında Pamukla da alıyorum acıtmadan sonra gogus ucu kremimi suruyorum 33 haftalik olcaz hiç sıkıntı yaşamadım 🤭👻
Baklavaseverim Selim_Alparslan Allah korusun zaten ama işte herkeste bir olmuyor uyarmakta fayda var benim de olurdu sorunca elleme dediler benim zaten kasılmalarım 25 de başladı 🤣🤣
Selim_Alparslan Baklavaseverim Yani bana biraz saçma geliyor doğrusu 40 41 de doguramayanlar var sonuçta o zaman onlarında gogus ucuyla oynayıp hemen dogurmalari gerekmiyor mu 🤷🏼♀️ bilemedim canım 👀
Baklavaseverim Selim_Alparslan Dediğim gibi demek ki kişiden kişiye değişiyor gerçi nasip ya ne zaman nefes alacaksa o zaman doğuyor çocuklar 🥰
Baklavaseverim anneolmakneguzel_ MaşAllah diyelim ya olmasın da zaten beni çok korkuttular bir de pimpirikliyim küçüklüğümden beri hamile insanları çok önemserim 15 yaşındayken ablam hamileydi yanında kaldım ne yer ne içer araştırıp ablamın bazı şeyleri yemesine izin vermezdim ablam da bir şey olmaz abartma derdi emzirme dönemim de yine başta gaz yapar korkusundan hiç bişey yiyemiyordum pirinç yerdim sürekli oda uzun sürmedi olacağı varsa oluyor işte sakınan göze çöp batar sütüm çocuğa dokunduğundan mama ile besleniyor 🤣🤣
Baklavaseverim Selim_Alparslan Evet doğru ben yattığım yerden tetikleniyordum ya da taktıkça başına geliyor insanın korktuğun yakalar derler ya 🤣🤣
anneolmakneguzel_ Baklavaseverim amaaan sal canım yaaa, insanız dokunurda dokunmaz da, anlık yaşa çok düşünme ye iç yaşa boşver, çok düşününce noluyo sanki, mutluluk getirmiyor o kesin, herseyden az az iyidir 😅
Selim_Alparslan Baklavaseverim Bence rahaatt oll kuzuu korktuğun şeyi üstüne çekersin bol dua ve sabır zorlu bir süreç 🍀
Baklavaseverim Selim_Alparslan Allaha şükür doğurdum bebeğim 4 aylık oldu dediğiniz gibi insan çekiyor teşekkür ediyorum sizler de sağlıkla kucağınıza alın Rabbim kolaylık versin 🥰
Selim_Alparslan Baklavaseverim Aaa oyle mi kuzum 🤭 bol öpüyorum minnoşu o halde 👻 bizde dua et inşallah az kaldı son 53 günümüz 🥰