Accountant alın benden de o kadar,moralim aşırı bozuk ne yana baksam bir problem.İnanın yemek yerken düşünmeden edemiyorum,bunu son seferler görüyor olabilir miyim,suyu her açtığımda ya kesilirse bir gün demekten kendimi alamıyorum.Herşey çok kötü durumda,sağlık hizmetleri,yasalar,gıda,malımız mülkümüz canımız herşeyimiz tehlikede.Düşündükçe kafayı yiyecek gibi oluyorum.