Kukoss 16+4 uz, elenatal 2 kullaniyoruz bitmeye yakiniz bu doguma kadar mi kullaniliyo hanimlar yoksa baska ilaca mi geciyoruz 4 aylik yani suan
Yektek22 Kukoss bende eletenal 2 kullanıyorum doğuma kadar diye biliyorum 3 ü doğumdan sonra emzirme için kullanılıyor
Cly2160 Benim doktorum 12. Haftada bıraktırdı. Bende aşırı bulantı yapmıştı ilacı bırakıp başka takviyeye geçince eskiye göre bulantım azaldı. Sizde yaptı mı bulantı
Kukoss Baharkle bende simdi oyle okudum hani 1 di / 2 oldu ya dedim 3 e mi gecicez ama 3 doğum sonrasiymis :)