omerimaskim arkadaşlar 38+5deyim hala bekliyorum. sıcaklardan çok bunaldım. dogum kendi başlasın diye bekliyorum ilk bebeğim. korkuyorum. vajinal dogumdan da korkuyorum sezaryenden de. of of
Onu_beklerken omerimaskim ben de ikisinden de korkuyorum devlet takipliyim devlette doğum yapmaktan da korkuyorum. Herkes bir şekilde doğuruyor diye kendimi ferahlatıyorum.
Rumeysakyn omerimaskim 38+4 gelen giden yok . Korkum endişemde hiç yok o kadar araştırıp doğum hikayeleri dinledim ki vajinal doğuma çok okeyim . İkiside çok zor ama ben normal olanın vajinal doğum olduğunu düşünenlerdenim . İnşallah bi kaza bela sıkıntı olmazsa sezeryan olmak istemiyorum . Onun sonrası beni daha çok korkutuyor . Bu hafta doktor kontrolüne gidince suni sancı ile doğum başlatmak istediğimi söyleyeceğim . Bakalım . Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏
annelojikdanisman Hurma, ahududu çayı, avakado, çömelme hareketi ve korunmasız cinsel ilişkiye gir. Ayrıca doğum nasıl yapılır, sancılar nasıl kontrol altına alınır bilgi sahibi olmak için videoyu izleyebilirsin. ❤️