bsglll Bugün çatlama sonrası 9. Gün. Sabah bebetime ve nimo erken gebelik testlerini yaptım. İkisinde de beş dakika içinde silik çizgi çıktı ama iki markaya da çok fazla yalancı pozitif çıkarıyor diyen olmuş. Bu marka testler güvenilir mi sizce
bsglll yesimvera 3 temmuz son adet tarihim. 20 temmuz çatlama oldu. https://hizliresim.com/qgu1ihb Üstteki nimo alttaki bebetime
yesimvera bsglll adetin düzenli mi beklenen adet tarihin ne zaman canm. çatlatma iğnenin etkisi sürüyorsa pozitif gösterebilir o yüzden adetini bekle canm
bsglll yesimvera adetlerim düzenli genelde 30. Günde olurum. Şuan 5 gün var adete. Çatlatma iğnesi yaptırmadım. Ovulasyon testi ile kendim takip ediyorum. 19 u pik oldu 20 sinde çatladı işte
yesimvera bsglll kusura bakmayın ben yanlış anladım. Eğer idrar bu testte çıktıysa kan verin en net sonuç ama görünür de var inşallah vardır
bsglll Nesli17 kasıklarımda aşırı batma hissi oluyor. Birde bel ve sırt ağrım var. Bacaklarımda sızlamalar oluyor. Bazıları adet öncesi dönemde de olduğu için çok önemsemedim ama testlerde bu şekilde silik çıkınca umutlandım biraz 🙂