ikinciprensimgeliyor Bsraymc bende 21+6 yim ama ayrıntılı ultrasonu 20 haftalikken yaptirdim.burdaki anneler bu hafta diyor sasirdim
bebekteyaparimkariyerde Yyasmin mart nisan gibi başlıcam daha erken yaaa bizde 24haftalık olana kadar alışveriş yapılmaz tüm organları oluşup gelişene kadar yani.sonrada beklenmeZ ağırlaşmayayım iyice diye.
Ebru0101 Yyasmin bende hiç bişe almadım daha dün detaylıya girdim daha erken diye pek almak istemedim
Pdr Ben de kıyafet felan aldım battaniye havlu ateşölçer aldım. Bebek arabası,beşik ,kendime eşya felan almadım henüz. Biberon emzik felanda duruyor eksik çokmuş🤔
Denizanne ikinciprensimgeliyor 21 haftalık canım 7 temmuza geliyor doğumum🥰 yani öyle görünüyor bakalım 😄