Kızlar betam 7.04 ten 14.03 e yükseldi 3gunde doktor negatif hamile değilsin adet olmazsan gel haftaya beta HCG bakalım gene dedi perşembeye başka doktora gidicem ama aşırı stresliyim düşünmeden yapamıyorum bugün gecikmenin 4.gunu gene kimyasal gebelik olucak diye çok korkuyorum streste ilk zamanlar da çok etkiliyor eşime test al evde koyulaşma takip edicem dedim almicam çok kafaya takip stres yapiyosun üstüne çok düşme diyor neler yapabilirim biraz unutmak için