Minnoshamis normal canım benimki de gece 12 oldu mu başlıyo oynamaya sabaha kadar zıp zıp. Sanırım bi süre sonra uyuyor sabahları da uyanıyorum öğlene kdr tık yok. Doktorum bi uyku düzeni olduğunu söyledi. Umarım doğuma kadar değişir 😀 benimki geceyle gündüzü karıştırıyor çünkü şuan 😀