Seloloo Kese seninki gibi yuvarlaksa kız diyorlar. Benim kese de bunun aksine yatay ve fasülye şeklinde bana da erkek diyorlar ama daha cinsiyet öğrenmeme var 😀
Seloloo Nak ay hiç bilmiyorum 25 gün önce gittim şuan ne alemde hiç fikrim yok ve meraktan çatlıyorum 😀
Nak Seloloo benim de düşük tehlikem olduğu için haftada 1 kontrole çağırıyordu fakat düzelmiş geçmiş dedi 1 ay sonraya randevu aldık nasıl geçecek bilmiyorum 1 haftada bile merak ediyorduk 😂
Seloloo Nak en son 2 temmuzda gittim 14 ağustosta gel 2li test için dedi süre geçmek bilmiyor 🤣 allah sabrını verir inşallah çatlamak üzereyim yoksa meraktan 🤣🤣