Selam kızlar. 13 haftalık geleyim. Tuvaletten çıkamıyorum.durmadan bir sıkışma hissi geliyor. Ama damla damla ve yanarak yapıyorum. Doktora gittim.idrar tahlili verdim. İdrar temiz dedi. Mantar olmuş olabilirsin dedi. Fitil verdi. Neopenotran diye bir fitil. 5 gündür kullanıyorum ama bugun gene tekrar bir atak oldu. Gene bir yanma var. Tuvalete çıkma hissi var ama ama yok yapamıyorum daa. Öylece yanıyor. Varmı başına gelen. Birde travazol krem yazmıs doktor ama o daha fena yaktı. Onuda kullanamadım. Ne yapıcam ben böyle. Bütün günüm wc de geçiyor