yusracim Dün ve bugün test yaptım dikkatle bakınca 2.çizgi görünüyor sabah kan verdim 0.50 çıktı negatif dimi
yusracim Seher_blk yine test yaptım avow çok silik şekilde çıktı kanda yükselir mi sizce çok erken olduğu için mi öyle çıktı
yusracim Seher_blk ya adet gibi kanama oldu ama ilk defa 2 gün sürdü aşırı beşirtim de olunca test yapmak istedim 19unda adet oldum 21indw bitti
yusracim Seher_blk Ocak ayında da yaşamıştım kimyasal adet bitti 3 gün sonra silik testle öğrenmiştim ama değer 27-44-52 diye yükseldi sonra bir daha ki adetle aöküldü bu da kimyasal olsaydı kanda çıkardı dimi