Kızlar 30+2 olduk ama iki haftadan beri sırt ve bel ağrısından uyuyamıyorum yatsam yatamam kalksam kalkamam yürüyemiyorum da ayaklar çekemiyor artık hemen ayaklarım da ağrıyor iki adım yürüdüm mu durumlar çok kötü , bebek hareketleri desen aşırı can yakıcı olmaya başladı sizde durumlar nasıl artık hemen zaman geçsin de doğsun istiyorum