kızlar bebeğin ilk kıyafetlerini yıkamaya başlıyorum makinemde hassas yada bebek programı yok hızlı ayarda 30 derece 30 dakikada 600 devirde ayarladım olur mu sizce diğer programlarda 30 dereceler hep 2.5 saat ve üzeri ilk defa yıkıyorum diye gerek görmedim o kadar saate