Uras25 Merhaba kızlar bugün 39+0 artık ayakta bile duramıyorum dizlerim titriyor gibi alt tarafta cok baskım var 39+5 te sezaryen olacagım ınsallah sizce oncesınde bıseyler olur mu bu yasadıklarım normal mi
Miinniik Uras25 canım normaldir artık haftan epey ileri ve hava çok sıcak Allah yardımcın olsun sagsalim kavus yavruna