rvsss Keseyi gördük bebek de göründü ancak kalp atışını duyamadık 6+4 benim hesabıma göre doktor 6+1 dedi kalp atışı duyulmaz dedi ve dinletmedi 6 haftda kalp atısı duyamayan var mı
pembeayakkabilikiz rvsss bende haftaya gıdecegım 7 haftalıkken şu an 6+0. İlk gebelıkte 7 haftalıkken duyulmuştu kalp atışı o yüzden 7 haftalığı beklıyorum daha net olsun dıye.
Kkkbbbrrraaa Merhaba ben 6+1 de gittim karın ultrasonu ile çok derinden kalp atışı var dedi bi hafta sonra tekrar gel dedi güzel duyalım sat 11 Haziran 7+1 de gidecem inşallah duyulur