__Kubracik01__ Kizlar videolardan görüyorum bebegi babaya veriyorlar sonrasi için sizden geri alıyorlar mi iste topuk kanı k vitamini falan vurmak için yoksa sonraki günlere mi gün veriyorlar yani gün içinde bebeginiz hep sizinle mi
zynpknt __Kubracik01__ beni odaya çıkarınca bebeği yanıma getirdiler sadece işitme testine götürdüler topuk kanı ve k vitaminini direk alıp yapıyolar sanırım siz odaya çıkana kadar bitane aşı yaptılar hepatit mi bişeydi ama yanımda yaptılar
Fatmadmr37 __Kubracik01__ babaya göstermek için veriyolar ama sonrasında yine hemşireler siz odaya gelene kadar bebek odasında bekletiyor. Ben odaya geldiğimde getirmislerdi kızımı. Yanımızdan bir kaç defa alındı işitme testi için falan ama onun dışında hep yanımızdaydı. Topuk kanı k vitamini falan siz hastaneden çıkmadan yapılıyor.
Bahar77777 Benim doğum yapar yapmaz yanıma getirdiler ertesi günü sabahta hemen gelip yanımda topuk kanı aldılar gözümün önümde alıp götürmediler yani bebeğimi 3 gün sonrayada sarılık bakılması için randevu verşlmişti sadece