Selam kızlar doktorumla aynı şehirde değilim o yuzden gidemedim bi türlü, normal doğum yapalı 3 aya yaklaştı ama hala kan geliyor sizde de oldu mu ? Bi ara durdu sonra regl şeklinde oldum sonra yine durdu sonra yine bi tık çoğaldı rengi bi kahve geliyo bi kırmızımsı geliyo değişiyo ince pıhtılarda gelebiliyo. Ağrı sızı koku falan yok sizlerde de oldu mu bu şekilde