Fatmadmr37 Elbu dün 36 haftalık oldum güncel kilosunu bilmiyorum ama 34+4 de 2.400 dü. Doktorum kilosu gayet iyi demişti. Sizinki de normal bence az değil.
Nesli006 Elbu 35 haftalik iken 2.650 dedi. İstedgmiz gibi 2.500 altini istemiyoruz az kaliyor demisti.
Elbu Melickaya bana neden öyle bişey dedi acaba 1 haftadır kendimi yortiyorum protein beslencem diye 🤣
Elbu Csrbbkym cidden öyle valla neller neler yiyorum artık bukadar yemeye almazsa yemem yani birdaha kontrolde bakicsm duruma göre banada yazık 🤣
Miinniik Elbu 36 haftalikken 3200du dün gittim 37+3 3800 dedi bence yanlış ölçüm yaptı 1 hafta da o kadar kilo alamaz bence doğunca görecem merakla bekliyorum
Elbu 262634nur bende kızımı 38+5te dogurmustum 2830 doğdu valla okadar doğsa yeter bana kiloya çok takilmiyorum da prematüre gibi çok kuuck olmasın yeter
Csrbbkym Elbu banada şunu yeme bunu yeme dedi valla dikken üstündeyim yok bebek kilolu doğması travma yaratırmış ne alaka sezeryan olacam zaten valla bende anlamadım gitti ne yapacaz
Parinas Elbu 34+2 de gittim 2550 çıktı. Ama 1 hafta önce de devlete gitmiştim 2650 çıkmıştı 😀ultrason yanılabiliyor
Canpareanne Bende 33. Haftada gittim 2490 dı ama ben bir buçuk hafta önden gidiyormuşum o yüzden bence seninki de normal gibi geldi bana
Elbu Csrbbkym kime tramva yaratirmis sanayi beegemi ki sezeryansan neyin tranvasi en kotu biraz fazla keserler zateb azda kesse çokta kesse hissetmiyon ne fark eder ki