ozgesbaby_ İzmirde Medicana veya Egepol de doğum yapan var mı? Özel sigortamız var sadece yaşadığınız doğum ve sonrası süreci merak ediyorum? Çalışanlar nasıldı, ek ücret çıkarıyor mu hastane para odaklı mı? Gibi
1sss ozgesbaby_ Medicana’yı denemedim ama Egepol’de düzenli kontrole gidiyorum. Bence hastane kesinlikle para odaklı. Ha bunun yanında her çalışan güleryüzlü ve yardımcı, doktorlar da ha keza iyiler genel olarak ama mesela doğum paketi 90 bin lira siz 2-3 defa ücretli muayene olmuşsunuz bunu paketimden düşeyim olmuyor. Diğer hastanelerde durum nedir bilmiyorum.
ozgesbaby_ 1sss orada mı doğum yapmayı planlıyorsunuz? Doğum geceye denk geldiğinde nöbetçi doktor giriyor diyorlar. Duydunuz mu hiç?
1sss ozgesbaby_ Evet doğum paketi yaptırdım orada olacak inşallah. Nöbetçi doktor konusunu duymadım, doktorumla henüz konuşmadım da zaten doğumu. Ama daha önce burada okuduğum yorumlarda benim doktorun geldiğini görmüştüm sanki doğuma. Ümit hanıma gidiyorum ben bu arada.