Arkadaşlar her şeyi denedim HSG çekildi bir ay sonrasına aşılama yapıldı demir folik aşit her şeyi kullanıyorum buna rağmen bir yemelik yok eşim sperm testi yaptı her şeyi yaptık olmuyor bu ay ovülasyon testi denedim 27’sinde asla ikisi de kuğu şekilde değildi ama birine kuyuya yakın bir şekilde oldu 24:26 27’sinde birliktelik oldu gebelik yine oluşmadı sanırım yumurtlamada geçti zaten