Amh çok düşük fsh yüksek yaşım 25. Tüp bebek yaptırdım bi kere sadece iğneleri kullandım yumurta gelişimi olmadı tedavi iptal oldu. Ağustos gibi bi doktor var mersinde ona gitmeyi düşünüyorum fakat ben 2 aydır adet olamadım adetlerim hep böyle zaten beklersem 3-4 ayda oluyordum ilaçla da her ay geliyordu gecen sene ben mayısta tüp bebek iptal olunca doktor duphaston yazdı o psikolojiyle ilaç da almadım akısına bırakmak istedim fakat gelmiyor adet 2 ay oldu. 1 aydı hayıt otu aslan pençesi civan perçemi gibi çaylar tüketiyorum yok yani tık yok. Şimdi ne yapacağım bilmiyorum.. adet olmak istiyorum gebelik zaten oluşmuyor kafayı yiyeceğim.. 😭 Lütfen ne yapayım siz söyleyin zaten doktorlar da adetli bakıyor o mersine gidip görüneceğim doktor da öyle