Elisa0110 sizce var mı çünkü 10 gün gecikti adetim 5 gün önce yaptım negatif çıkmıştı bu da bugün yaptığım acaba kuruma çizgisi mi yoksa bazı testler yanıltıcı olabiliyor öyle mi
Srp37 Elisa0110 Var gibi görünüyor geç döllenme olmuş olabilir. Kan vermenizde fayda var. Hayırla sağlıkla kolaylıkla kucağınıza alın.
ikincibezelyeayak Elisa0110 Var mı mı ???? Bas bağırıyor buradayım diye 😅 ne görünmeyenler gördü bu gözler Hayırlı olsun sağlıkla ilerlesin
mordunya Bendede böyle çıktı 1 hafta sonra yaptım çift çizgi belirginleşti şuan 6 haftalıkmış yani senin gibiyken hamileymişim.. hayırlı olsun❤️
Elisa0110 Srp37 mordunya inşallah yaa hep böyle olup negatif oluyor çok fazla ümitlenmek de istemiyorum 🥺
nuriyegcl Benimde bu şekildeydi 6 gün gecikmişti hamileymişim geç döllenmeden kaynaklı negatif çıkmış olabilir ama attığınız testte gebelik var görünüyor 💖
Elisa0110 Srp37 yarın tekrar test yapsam mı kan vermeden. Bir de gebelik testin de kuruma çizgisi ise eğer suya tutunca gidiyormuş doğru mu acaba
Elisa0110 yavuzayse denedim aslında bu eklediğim test de kaybolmadı çizgi birde ilk saniyelerde baya silik sonradan yani Bi 3 4 dk için de belirginleşmeye başladı
Elisa0110 yavuzayse inşallah bakalım bazı testler bozuk çıkabiliyor o yüzden çok ümitlenmek istemiyorum bugün farklı marka aldım miratech diye yarın da onu denicem
yavuzayse Elisa0110 bende yarın testlerin gelsin tekrar denicem inşallah güzel haberler alırız haberleselim hepimiz
Elisa0110 yavuzayse inşallah haberleşelim ben atarım yarın yine test sonucumu inşallah rabbim gönlümüze göre versin
Elisa0110 yavuzayse inşallah ederim tabi. insan çok heyecanlı oluyor ben şu an öyleyim şahsen yarın ki test sonucu nasıl çıkacak diye