Kızlar günaydın sabah her zaman ki gittiğim haataneye gittim 13hafta 6günlük olarak cıktı kafa yapısı 14hafta cıkıyor bacaklar 12 neyse bebegin karnı büyük göründü doktor normal dedi ama benim aklıma direk down sendromu veya zihinsel engeli geldi aslınd 2li ve 3lü testi yaptırmıycaktık cünkü aksi bi durum cıksa da eşim aldırmayız dedi bende okey dedim ama düşününcede zor eşim benim agladıgımı falan görünce arabada aklına takılmasın baska yere gidelim dedi gittik kliniğe aksi bi durum demediler karın büyüklüğü normal mi 2li test için de kan verdik aldırmak istemem cünkü en basından beri benimsedim zaten sadece en azından bilgili olmak istiyorum saat2 gibi detaylı ultrason a gidicez aynı kliniğe normal de20 haftalıkken yapılıyormus ama suan net bişey varmı aksi diye bakılacak yani karın büyüklüğü normal mii ya