amamoms Kızlarr başından geçen var mı acaba, doktorum gebeliğe engel bir ilaç değil dedi ortalama 3 ay kullanıcam, kullanırken gebe kalma ihtimalim var mı
Sezei Aşkım bildiğim kadarıyla gebelik varsa tutunmayı kolaylaştırıyor yoksa adet oluyorsun bende hep duphaston kullanıyordum geçen sene ama artık çok şükür gerek yok adetlerim düzenli oluyor en azından her ay olabiliyorum keşke olmasam diye düşünüyorum artık bebik istiyoruz 🙂↕️🙂↕️🙂↕️🥹