Eda8648 daha önce geçirdiyseniz asla sorun olmaz 👎 bağışıklığınız var yani bende bu testi yaptırırken dualar ettim insallah Çıksın die evimde kedi besliyorum hayatımın her anında kedim köpeğim oldu çocuğum olursa onuda bu şekilde büyütücem ama sizin dikkat etmeniz gereken şu cok fazla dışkılarıyla temasda bulunmayın hayvan besliyorsanız yada
Dışarda bilmediğiniz hayvanlarla haşır neşir olmayın olduysanızda eğer bunu çok üzülerek söylüyorum ben normalde sevdiğim hayvan üzülmesin die
Ellerimi gizli yıkayan biriydim ama şimdi çantamda ve evimde el vücut dezantekfanı taşıyorum hemen onla silin tedbiren ben 26
Haftamdayım tüm testlerimi yaptırdım cok şükür hepsi iyi çıktı Allah’a şükür bebeğim iyi
Herşey yolunda