Kizlar ya az önce idrarımı yaparken kahverengi leke gibi bişey idrarla birlikte gitti ama peçete ile silince hiç bisye gelemdi sonra ağrı falan da yok daha dün doktora gittim kalp atışı için erken dedi ama kese güzel oluşmuş yumurta ve rahmin de güzel dedi cuma günü gidecem tektsr korktum kızlar ya başına gelen varmı 😓