Pandapella 27 haftamdayim yeni şeker yüklemesi yapıldı 1. Saat şekerim yüksek çıktı şimdi de 5 gün boyunca şekerimi ölçmem lazım. Aynı durumda olan var mı? Bilgilerinizi paylaşır mısınız şekeri aşağıda tutmak için ne yapmak lazım erken doğum yapmak istemiyorum
hamisayse Pandapella merhaba bende 30+1 seker yüklemesi yaptirmadiim ama evde olcuyorum bebeğin haftası buyuk olduğu için doktor evde ölcmemi soyledi 1inci saat tokluk şekeriniz kaç çıkıyor?
minik_kurabiyeee Pandapella öncelikle diyete uygun beslenmelisin ekmek makarna pirinç içecek meyve bunlardan uzak durmalısın onun yerine tavuk balık köfte et sebze ağırlıklı beslenmelisin her öğün de yoğurt ye mutlaka salatalık da düşürüyor
Mirayy_21 Pandapella yediğin herşeyi yoğurtla beraber ye az az ye kahvaltı da köy peyniri yağlı peynir yeme akşam yemeğinde yeşillik olsun hep sofrada uzun süre aç kalıp yemek yeme sürekli atıştır tabi ekmekte yeme
Mavro Haftaya kadar şeker nedir bilmiyordum 🥹🥹 şimdi şekerim yüksek çıkıyor. İnsüline başladık. O da düşürmüyor. Yöntemi yediğim her şeyi kısarak çözmeye başladım. Sabah kahvaltı da domates salatalık yumurta 7 zeytin / ara öğünde 1 kase yoğurt ceviz veya badem agonya meyvesi / akşam yemeği salata yoğurt 1 tabakta firinda pişmiş kabak patlican bunları yiyorum 1 haftadır şekerim anca dengede tutuluyor. Bebiş kilo alır mı bilemiyorum 4 gün sonra kontrolüm var bakalım ne olacak. Ekmek/ süt ve süt ürünlerini kestim.
Pandapella Mavro bende öğrenir öğrenmez ekmek hamur işi yağlı şeyleri yemeyi kestim şekeri tamemen çıkardım korkuyorum yani bebegime bişey olur diye çok tehlikeliymis şeker. Ama diyetisyen süt veya yoğurt yememi söyledi meyve yanında meyve tek yediğinde oda şekerini çıkarır demişti sizin başka bı bildiğiniz mi var acaba süt ürünleri için
Pandapella minik_kurabiyeee hamileliğim boyunca mide bulantısı çektim ve asla tatlı yiyemedim çok bişey yiyemedim tam düzeldi midem çikolata yemeye yeni baslamistim ki şekerim çıktı bu seferde 😅
Mavro minik_kurabiyeee sadece yoğurt yiyorum. Peynir kefir falan onlarda da şeker varmış. Diyetisyenim kesti.
Mavro Pandapella meyveyi 1 porsiyon olacak şekilde agonya o da şekeri düşürüyor. Yoğurdun içine koyarak yiyorum
minik_kurabiyeee Mavro yaa anladım ilk defa duydum peynirde kefirde olduğunu çünkü doktorum süt ve süt ürünleri yiyebilirsin demişti ki hala şekerim var doğum yaptığım halde
Kevser91 minik_kurabiyeee merhaba benimde gebelik şekerim var insülin vuruyorum her akşam.32 haftaligim bende kaç kilo doğdu bebeğiniz
minik_kurabiyeee Kevser91 ben hamilelikte çok dikkat ediyordum diyet dışında hiç bir şey yemiyordum 2.745 gram doğdu