busrax_ ben de kürtajdan sonra adetim azaldı diye tutturup kendim yapmıştım resmen zorla çektim tüm doktorlar ağız birliği gibi gerek yok dedi, gebelik için değil neden adetim azaldı diye çektim ve çektikten iki ay sonra gebe kaldım, anestesizli olarak çek bence, hiçbir şey yoksa bile gebeliği hızlandırır..