Zeynep0742 leyla4612 biz Zeynep koyacağız ☺️ oğlum olsaydı yavuz selim koymak istiyordum. Onun dışında Hafsa ,hale ,Sare, gökçe,defne,Ahsen olabilir.
Gokturkmom_ leyla4612 Oğluşum Göktürk :) beğendiğim Rüzgar ,Asil🙆🏻♀️ kızda da inciyi çok beğeniyorum
pembeayakkabilikiz leyla4612 bi kızım var Mihra Nazlı 🩷 oglum olursa Yiğit 💙yıne kızım olursa Miray koyacagım 🩷
tonymontana leyla4612 kızımın adı Dora (diğer alternatifler Talya, Alina, Pera isimleriydi) İmre ismini de çok beğeniyorum erkek olsaydı Noyan Atlas koyacaktık (Tuğberk de düşündüğümüz bir isimdi)
Sitasya leyla4612 kız olsaydı Sitare asya nil zerda falan koyardım erkekmiş 2 ay kaldı hala karar veremedik 🤣🤣 Altay poyraz Pusat Miraç dağhan falan düşündük ama karar veremedik hala çok zormuş 🤣🤣