Kızlar hamileliğimin başından beri kendimi hep yorgun hissediyorum. Hep vitaminlerden demirden diye düşünüyordum. Doktorum artık tansiyon takibi yap yüksek olduğunda bilgim olsun dedi. Bikaç gündür tansiyon takibi yapıyorum 9-6 bandında. Normal dönemdeki tansiyonuma göre düşük. Ne yapabilirim biraz yükseltmek için hep halsizim hep yorgunum.