Elloss merhaba 23 haftalık 4 cm açıklıkla bebeğimi kaybettim geçen sene . Bu sene tekrar hamile kaldım , 13 haftamda serklaj yapıldı , kaybımdan ötürü beklemeden erken haftada yaptı doktor. Yapmadan önce de ölçmüştü yine 27 mm falan düşmüştü. Erken haftada yapması büyük avantaj sizin için bir kaybınız var çünkü . Çok heyecanlandım ama işlemi hiç hissetmiyorsunuz anestezi altında 30 dk sürdü uyandığımda acı ağrı hissetmedim kanama olabiliyormuş olmadı bende 10 gün kontrole kadar kendime çok iyi baktım . Sonra doktor evde kısıtlamadı 27 haftalığım suan bebek ağırlaştığı için dinlenmeli geçiyor . Tereddüt etmeden erken haftanızda yaptırmanızı tavsiye ederim , doktorunuzu bulun güvenin dinleyin 💖 benim farklı doktordu ve rahim ağzımı hiç ölçmemiş bel ağrılarım oluyordu sancıymış sonra bir gece tamamen açıldı kaybettim kızımı . Çok geçmiş olsun Allah tekrardan kayıp yaşatmasın 💖