Mom534545 Bende park yataklardan nefret edenlerdenim😂
Oğlumda Anne yanı aldım ilk çok kısa süre kullandık . Tuttum park yatak aldım
Her sabah yatak odamda gözümü açınca o kocaman bezden şeyi görünce çıldırıyordum sinirden 😂
Sizde sevmiyorsanız park yatak almayın 4/5 sene kullanılıyor netice de 😂
Bu hamileliğimde sepet beşik alıcaktım baktım çok pahalı 500/600 sen başlıyor
9 ay ancak kullanabilecek o zaman zarfı için heves için o parayı çöpe atmak olduğuna karar verdim
Büyümeyen mobilya beşik aldım bende. 3/4 sene kullanır en azından ☺️
Ama tabi şimdi mobilya taşınamayacağı için Anne yanı ihtiyacı doğdu alıp almamak konusunda emin değilim . Annem sallanır anakucağı almış oturma odasına koyucam onu , Bende kendi yanımda yatırırım diye reflü yatağı almıştım 2 si yeter diye düşünüyorum. Yetmezse uygun yollu anneyanı alabilirim belki 😇