fatmanur3824 bende öyleyim valla bı ara sildim geri dayanamadım geldim 😂 insanogluyuz sonuçta.hamile kalan arkadaslari görünce burda,insan ister istemez niye benim olmuyor diyor.aslinda herkes için çok seviniyorum ama bazen kendim için çok uzuluyorum.yorum okumak hem iyi hem stresli 😀 test yapmayacaktim mesela,benle aynı tarihte olan arkadaşlar yaptı diye bende heveslendim yine 😂 geçenlerde yaptım negatif.bugun yapacaktım test almayı unuttum yine strese girdim 😂
Tavsiyem yorumları oku ama kendini kaptırma.relax ol😂