Ovulasyon testi regl bittikten sonra yapmaya başladım, 3 ay üst üste yaptım ki, anlayayım biraz kendimi dye, ama sonra bıraktım, biraz strese sokuyor gibi geldi ama her ay aynı gün asla olmuyor, 14. Gün dye bir muhabbet var ama herkesin günü farklı, benim 15 16 17 günler de oldu, ben 6.ayımda hamile kaldığımı öğrendim, bu süreçte stres yapmamak çok önemli bunu anladım, Mayıs’ta tatile gitmiştik, döndüğümüzde regl oldum, ve sonra bir daha regl olmadım hamile olduğumu öğrendim, ama kafamdan çıkarmıştım artık, olacağı zamanı Allah biliyor DYP bıraktım, bir bakmışım hamileyim, lütfen sizde öyle yapın, evet kolay değil, kendim yaşadım, ama kendize dikkat edin sağlıklı beslenin ve kafanızdan çıkarmaya çalışın, rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤲🏻