ErsBegAs Kızlar haftaya ptesi doğumum var 🥰 Sezaryen sonrası gaz sorununu en kolay nasıl çözdünüz? Neler yapmam lazım? Ne önerirsiniz?
Hdyhdy ErsBegAs canım bol su içebilirsin ve kayısı hoşafı da cok iyi geliyor, mümkünse yürümeye çalıs kendini zorlamadan kolayca çıkar inşallah
Baklavaseverim ErsBegAs Şerbet ve kayısı incir hoşafı kesinlikle çok iyi geliyor çevrem de gazı çıkmayanlar sevmiyorum diyip içmeyenler sonradan içip rahat gaz çıkarmıştı hem sütünüzü arttırır 🤣🤣
cauuv1 Yeni dogum yaptım gaz için doktorlar günde 3 kez sade türk kahvesi ve 3 lt su içmemi önerdi sadece bunları uygulayınca zaten ilk gece gaz cıkmıstı
ErsBegAs Baklavaseverim reyhan şerbeti yaptım biraz da o zaman lohusa şerbeti falan da yapayım iyi olur demek ki 🥹😍
Ncyncy Benim ilk doğumumda bir kaç saat sonra çıkmıştı, kahve ve hoşaf içmiştim diye hatırlıyorum hatta öyle bir çıkmaya başlıyor ki taramalı tüfek gibi mübarek önünü alamıyorsunuz ben hayatımda bu kadar gaz çıkarmadım deyip aglamıştım ama normalmiş 🤣🤣🤣🤣
staRmama ErsBegAs sezaryen sonrası bol kafein almanı öneriyor doktorlar çok fazla baş boyun ağrısı oluyor yoksa
Ncyncy ErsBegAs ayyy bende çok utanmıştım görümcem vardı yanımda 🥲🥲 pandemi dönemi idi ve ziyaretçi yoktu annemleri istememiştim bişey olur falan diye evde bekledi onlar. Şimdi ziyaretçi falan düşünüyorum ayy yani kontrolümüz dışında çıkıyor 🙆♀️🙆♀️
Kanye ErsBegAs kızce ne utancagm odada olan kaçsın 🤣🤣🙋🏽♀️o kadar acı cekicegim onu mu düşüneceğim 😆💁🏽♀️
Minikmucizem12 Kayısı hoşafı canım gitmeden önce akşamdan yap götür bol bol iç benımde cuma 2.doğumum var inş gene kolay cıkartırım stresliyim😁😁🤦🏻♀️🤦🏻♀️
demirrleydi_ ErsBegAs hoşaf iki defa içmiştim bir çilek bide kayısı sürekli kahve içtim sürekli yürüdüm yürümek bağırsakları çalıştırır benimde ikinci sezaryen olucak yine aynı bu şekil yapıcam