ad09 Kızlar 7+5 ilaç almama rağmen aşırı derece mide bulantım var nasıl baş ediyorsunuz aynı durumu yaşayanlar
1202 Bebivekedi 🤦♀️ay eşim tutturdu bebege zarar olur diye soguk karpuz falan biraz rahatlatiyor midemi
sare1666 haftadayım mide bulantısı öğürtü bazen kusma ayağa kalkınca öğürme ilaçla birlikte yasıyorum bunları ne zaman geçecek 😑
1202 vanilya_kokusu 🤦♀️bana doktor ilac ve igne yazdi onlari kullaniyorum biraz rahatlatiyo onlari braktigim an bende kusuyorum🤦♀️bence sende bi doktora gozuk rahatlarsin
Sultansultis hangi ilacı kullanıyorsun, o haftalarda ben de prilam kullanıyordum bulantı arttıkça dozunu 4e kadar yükselttik. işe yaramadı bi süre başka ilaca geçtik