Hanımlar merhaba, gebeliğimin ortalarındayım. Ve bikini bölgemdeki kıllardan rahatsız olmaya başladım artık. Öncesinde lazere gidiyordum. İlk aylar tek tük olmasına rağmen şu an normal çıkmaya başladılar. Jilet vurmak istemiyorum ama gittikçe orayı da daha az görüyorum. Sizler ne yaptınız hamileliğinizde. Lazere gidip hamilelikte nasıl aldınız yazar mısınız. Doğumda temiz içim rahat girmek istiyorum