semir99 Kızlar dün de yaptım şimdiki gibi çıktı, yapar yapmaz ikinci çizgi çıkıyor, sonuç yanlış olabilir diye korkuyorum. Yanılma payı var mıdır artık, yorum yapın pliss
Busraa1554 semir99 benimde böyleydi bu markaya güvenmiyorum adet oldım ama herkeste aynı şey olacak diye bişey yok başka markayla tekrarla istersen 🌸
SuEr_Tu1512 semir99 Bende bu markayla ve böyle silik çizgiyle öğrendim. Şuan 26 haftalığım. Kan verin, inşallah sizinde vardır 🙏
Siyahbeyaz_ semir99 bu markaya güvenme testim kıpkırmızydi ve adet oldum kanım negatifti. Başka testle yapın derim
ebru_liii semir99 resim nasıl yüklüyoruz suan bu markadan teat yaptim fotoğrafta görünmüyor ama ben görebiliyorum çok aşırı silik belkide psikolojik bilemedim😭
semir99 Busraa1554 düne göre silikleşti, bir de adet olacak gibi ağrılarım var. Çoğu kişi güvenilir yazmıştı umarım hayal kırıklığına uğramam😥
DilaraaX semir99 ben de freely ile yaptım dün aynı böyle çıktı, okuyunca bi şüphelendim şimdi ben de 😔
Sezei Bende dün prodoctor yapmıştım baya görünüyordu aslında ama bugün sabah tekrar yaptım ikisindede birşey çıkmadı ondan önce yaptıklarımdada vardı kıl gibi ince çizgi ama dünkü çok belirgindi prodoctora malesef artık hiç güvenim kalmadı tam bir hayal kırıklığı benim için
semir99 Sezei her testte mutlaka çıkıyor yanılma, artık çizgiler net görünüyor ona dahi inanmak istemiyor insan, belki yanlış gösteriyordur diye
semir99 DilaraaX ben direkt kan verdim bugün, sen 1 kere mi freely ile test yaptın yoksa iki gün de yaptın da pozitif miydi
DilaraaX semir99 1 kere yaptım o da pozitif çıktı canım sonra başka markayla yaptım. Hayırlısıyla kan sonucunda pozitifi görürsün