_mom01 Evettt geçen birkaç yerde ben ultrasonumda iki kese görüyorum demiştim. Cinsiyetleri tahmin edecek kimseler yok mu canlar, alttan bakıldı 😍😍
petronix _mom01 Ne güzel ya benimde hep ikiz bebeklerim olsun istemişimdir😍 sağlıkla gelsinler bir kız bir erkek gibi geldi bana ilk bebekleriniz mi?
agustosboceklerim2 _mom01 hayırlı olsun canım içimden iki erkek mis gibi geliyor bakalım öğrendiğimize haber verin merak ederim 🤭
_mom01 petronix size de nasip olur inşallah. Hayır iki kızım var biri 7 biri 4 yaşında 😍 3. Ve 4. Ye hamileyim
_mom01 Cans__ ay canım amin önemli sağlıklı doğmaları bir tanecik de olsa erkek olması bizde insanoğluyuz iki meyveden rabbim tattirmayi nasip etsin 😍