mihrim_ merhaba , öncelikle geçmiş olsun💐 ilk oğluma hamileliğimde 37. Hafta da aşırı kaşıntım başlamıştı havalar sıcak isilik gibi düşündüm ama kendimi durduramıyordum neredeyse ve vücudum fısır fısır olmuştu. Kadın doğum doktorum cildiyeye yönlendirdi ve puppp diye gebelikte görülen bir rahatsızlık dendi. ihmal etmeyin derim.