Hayırlı olsun, ağrılı bı işlem değil , adetin 2 yada 3
Günü muayene ve kan tahlili alacaklar somrasinda 2 yada 3 sefer daha kontrole çağırıp son kontrolde transfer tarihi ve bazı ek yöntemlerden bahsedecekler embriyo gölü, gebelik aşısı , kasılma iğnesi vs ama bunları her merkez önermiyor tabi, transfer e yakın iğne ve ek ilaçlara başlanacak bikac gün öncesi, siz sadece stres yapmayın sağlıklı beslenin , bitkisel bişey tüketmeyin yani bitki çayı şu iyi geliyormuş içmeli vs gibi, ilaç saatlerine dikkat edin hepsini saatinde alın aklımıza takilan bişey olursa tüp2.bebek2 benim tüp bebek için açtığım hesap ordan msj atabilirsiniz