Canm-oglum21 Allah yardımcınız olsun. Rabbim kolaylıkla doğum yapmayı nasip etsin. Bol bol yürüyüş yapın ,su için. Gaz olmaması için kayısı suyu için mutlaka. 3 ü 1 arada kahveler ağrıyı azaltıyor diye duymuştum onu da deneyebilirsiniz. Benimde panik atagım var daha 18 haftalık ama doğumu düşündükçe kalbim çarpıntı yapıyor nefesim kesiliyor. Sezeryan doğum gerçekten zor süreç Rabbim yardımcınız olsun.