5+6 haftalıkken kanamam oldu yoğun bir şekilde acile gittim Progesteron başlatıldı. Bebiş görünmemişti, eve gelene kadar kanama durmuştu sabah karşı tekrar oldu bi daha olmadı.. Ağrım da yok ama yine de korkuyorum. Kanama durdu bebek yoktu. Şuan 6+2 haftayım.
Acaba gelişiminde mi bi sıkıntı var öyle olsa kanama devM eder miydi? Ağrım olmadı kanamam da yok 2 gündür. Hafif kasık ağrısı oluyor ara sıra o kadar. Yarın randevum var bebek görünür mü?
Bu arada kese ve yolk kesesi göründüü