Momyy_baby Canım adetten önce sadece psikolojik belirtiler hissedilebilir çünkü tüm bunların sebebi bhcg hormonu. Onun kanda belli bir düzeye çıkmadan bedende belirtiye yol açması tıbben çok mümkün değil. 5.haftadan itibaren (yani adet gecikmesinin 4.5.günü gibi) bazı şeyler başlıyor. Her ay kendimde belirti arardım sonra üzülürdüm. Tam 7 ay olmuştu, tamam olmazsa olmasın gerekirse evlatlık alacağım dedim ve boşverdim, hiç kendimi dinlemedim, o ay hamileymişim.
Biliyorum sabretmek zor, ama ilk belirti adet gecikmesi aslında.