haticenur1 Yaşamış ve ya bilgi sahibi olan anneler vajinam da şişlik 27+6 hamileyim bi yaklaşık 3 aydır şişlik var 2 ay önce muayene oldum dr iltihap var dedi fitil ve krem verdi ama geçmedi aksine sislikler nohut büyüklüğünde çoğaldı bi kaç yerdede cıktı tekrar gittim bu kez muayene etmedi fitili çoğalttı ve krem yazdı tekrar şimdi lavaboda temizlenirken farkettim makata doğru 2 yerde de çok motelin bozuldu ve çok korkuyorumda ikinci gebeliğin ilkte hic böyle bi sorun yaşamadım eğer iltihap var sa bu şekilde şişlik gün geçtikçe yayılır cogalirmi ya da doktor mu anlamadı bilmiyorum doktorumdanda memnunum aslında ama degistirmelimiyim artik onuda bilmiyorum sadece cogaliyo olması korkutuyor beni😥
Elifff123 haticenur1 Canım emin değilim seni de korkutmak istemem ama aynı durum arkadaşım da olmuştu hastaneye gitti hpv demişti doktor internetten araştır bak istersen sorunun o şekildeyse doktoruna görün.
Hilalysr haticenur1 canik benimde vajinal ve makatım arasın da yumuşak bir doku var böyle dokundukça hareket ediyor sanki. Cildiyeye gideceğim bende inşallah kötü bir şey cikmaz
haticenur1 Elifff123 çok sağol canım ne olduğunu bilmiyorum ama araştıracak çok korkuyorum😭😭ağrı sizi filan oluyor artik onları geçtim kötü bisey ölmesinden korkuuorum
haticenur1 Elifff123 bn nette okudum biraz ama eğer böyle bir sorun varsa nasil tedavi yöntemi uygulandı arkadaşınıza bilginiz varmı bu konuda
haticenur1 Geçmiş olsun bende kadın doğuma gideceğim tekrar ama bu kez başka dr gidecem bakalım insallah ikimizdede kötü bisey cikmaz