1993kubra liyamm55 benimde öyle ama doğum ne zaman olacak belli değil gram uyku yok elim ayağım şişti 🥹🥳
1993kubra liyamm55 elim ayağım sistikce korku da geliyor bana normal mi değil mi diye ilk gebeliğim birde 🥹 şeker takiplisiyim bebek 10 gün önden gidiyor sizin kilosu kaç acaba 40 haftaya göre benimki 40+5 3 buçuk kiloydu geçen çarşamba
Esra2540 liyamm55 sağ salim kucağına alırsın inşallah rabbim yardımcın olsun bizimkininde niyeti yok sanırım henüz😂❤️
liyamm55 1993kubra Valla uykusuzluktan ölecem resmen ama her saniye idrara çıkıyorum o yüzden uyku haram oldu
liyamm55 1993kubra Ben en son 37 haftada gittim ozaman kilosu 3.600’dü şimdi hiç bilmiyorum sabah yatış var normal doğum için orda öğrenirim en fazla 3.900 vardr
annelojikdanisman Miniğin her an gelebilir. ❤️ Doğum nasıl yapılır, sancılar nasıl kontrol altına alınır bilgi sahibi olmak için videoyu izleyebilirsin. ❤️