16+2 deyim ilk 3 ay çok rahattım bulantı yoktu sadece kasık ağrısı vardı
Şimdi yağlı veya tatlı birşey yesem özellikle gece uykuda midem dönüyor bulanıyor ama affınıza sığınarak söylüyorum kusamıyorum kussam midem rahat edecek sizce neler yapabilirim yani takviye olarak levitron25 mg kullandığım için beyaz leblebi veya tuzlu çubuk giyemiyorum siz neler önerirsiniz