siimgeay 9 gündür gecikme var ben regla 3 gün varken yaptım silik çıktı ama çok az bı silikti test bozuktu diye düşündüm emin değilim kan vermeye korktum var mı kullanıp iyi haber alan
GmtpeeN siimgeay cok silik cikmis bence bekle 1 hafta daha direk kan ver baktır aklında acabalar olmamış olur ki inşallah vardir
nurcanblg siimgeay bende bu testi 5 gün gecikmeyle yaptım silik çıktı iki gün sonra farklı bi testle yaptım net çizgi çıktı
siimgeay Mom_26 bu ardaa duphaston da kullandım bıraktım 5 gün oldu bırakalı genel olarak 9 gün oldu gecikme de kan vermeye gidicem ama negatif olursa korkusu var içimde