hiraam Kızlar öncekile herkese iyi geceler ♥️ benim 2 tne kızım var biri 2 yaşına yeni girecek diğeri 4 yaşına bu da daha yeni oldu korunuyor duk ama nasıl oldu hiç blmurm sezeryanla dünya ya geldiler ikiside risklimi sizce
anneyim01 hiraam 4 hak var benimde kızım aezeryan oldu 2 ciye Hamile kalrsam ilkinden daha zormu oluyor İyilşme agrı faln Allahım Sağlıkla doğsun
Mujderella Benim ilki sezaryen ikincisi de sezaryen olacak büyük ihtimal 4.5 sene ara verdik ama şeker hastasıyım ondan dolayı